Innoveren begint bij een strategische visie op de toekomst van jouw markt. Eentje die naadloos aansluit op de kwaliteiten van jouw bedrijf; de kennis, competenties en cultuur. Bij het formuleren van deze visie, vinden wij het belangrijk dat de gehele organisatie aan boord is. Als dat namelijk lukt, en iedereen werkt naar hetzelfde punt op de horizon, dan gaat het innoveren bijna als vanzelf. Niet alle stappen ernaartoe zullen (in één keer) slagen, maar het voortdurende proces vooruit zorgt per definitie voor een concurrentievoordeel en op den duur mogelijk zelfs voor een koppositie in de markt.

Om alle neuzen intern dezelfde kant op te krijgen, werken we altijd met co-creatie en workshops, waarbij de belangrijkste interne stakeholders vertegenwoordigd zijn. Daarmee faciliteren we een vorm van creatieve collaboratie, waarbij alle kennis op tafel komt en we gezamenlijk op zoek gaan naar de kwaliteiten en ambities van de organisatie. Daarna trechteren we de verzamelde inzichten naar een effectief, geloofwaardig en inspirerend strategisch aanvalsplan.